Yrittäjyysbuusti antaa ideallesi siivet

Cimsonin Yrittäjyysbuusti-paketti kannattaa valita, jos haluat aitoja, käytännönläheisiä neuvoja ja perusteellista tietopakettia siitä, mitä aloittavan yrittäjän pitäisi tietää.

Itsensä johtaminen, uudet ajatukset.

Yrittäjyysbuusti 3.0 auttaa pirkanmaalaiset yrittäjät hyvään alkuun

Suunnitteletko oman yrityksen perustamista? Yrittäjyysbuusti-palvelu antaa mainion tukipaketin yrittäjyyteen! Saat henkilökohtaista sparrausta ja ainakin yrittäjäkurssin verran tietoa.

Kyseessä on sinulle maksuton palvelu.

Yrittäjän starttiohjaus jotta tiedät mitä pitäisi tietää

Tarjoamme tukea yrittäjyyden alkuun ruohonjuuritason selkeillä vinkeillä ja ohjaustyöllä. Voit olla vasta pohtimassa yrittäjyyttä tai jo varma siitä, että haluat toteuttaa yritysideasi.

Pakettiimme kuuluu sekä henkilökohtaista ohjausta että YrittäjäRedi-verkkopalvelumme, joka on aloittavan yrittäjän aarreaitta.

Pääpaino on henkilökohtaisessa ohjauksessa. Ohjaajasi sparraa, ohjaa ja neuvoo sinua kasvokkain. Määrittelet itse sen, mihin yrityksen perustamisen ja liiketoimintasuunnitelman osa-alueisiin tarvitset sparrausta.

YrittäjäRedin sisältö

YrittäjäRedi on helppokäyttöinen verkkoympäristö. Redistä löytyy:

• yrittäjäasiantuntijoiden videoita
  • runsaasti kirjallista materiaalia ja linkkejä
  • laskureita, jotka auttavat kannattavuuden hahmottamisessa
  • työkalu liiketoimintasuunnitelman laatimiseen

Lue lisää YrittäjäRedistä.

Yrittäjyysbuustin aihepiirit

Yrittäjyysbuustissa saat kokonaisvaltaisesti tietoa yrittäjyyden eri aihe-alueista kustannuslaskennasta kirjanpitoon, verotukseen ja yrittäjän sosiaaliturvaan.

Usein pohditaan esimerkiksi, voiko oma yritystoiminta olla kannattavaa, paljonko itselle voisi nostaa palkkaa ja miten olemassa olevaa osaamista voi hyödyntää omassa yrityksessä. Näiden ja monien muiden peruskysymysten ratkaisemiseen saat meiltä työkalut.

Käymme läpi myös markkinointia ja sitä, miten voit tehdä ja kehittää markkinointia matalalla kynnyksellä. Otamme sinun ja yrityksesi yksilölliset lähtökohdat huomioon, kun perehdymme eri somekanavien mahdollisuuksiin. Voimme myös yhdessä ryhtyä konkreettisiin toimenpiteisiin: luoda sometilejä, perehtyä maksuttomiin verkkopalveluihin sekä tarkastella analytiikkaa.

Askeleet

1. Henkilökohtainen sparraus. Tapaaminen onnistuu kasvokkain sekä myös joustavasti puhelimen tai videoyhteyden avulla verkossa –  kerro meille toiveistasi.
  2. YrittäjäRedi-verkkovalmennus. Saat paketissa hyödyn irti täysimittaisesta yrittäjäkurssista. Liiketoimintasuunnitelma rakentuu pala palalta tehokkaan työkalun avulla. Valmentaja kommentoi suunnitelmaa ja voit keskustella valmentajan kanssa myös Redin kautta.
  3. Vertaistapaamiset. Tapaamisissa verkostoidutaan muiden yrittäjyyttä suunnittelevien kanssa tarpeen ja kysynnän mukaan. Samalla osallistujat saavat tietoiskuja yrittäjyyteen liittyvistä ajankohtaisista asioista.

”Olin erittäin tyytyväinen. Opetus oli ihmisläheistä ja asioista kerrottiin helposti ymmärrettävällä tavalla. Kurssin jälkeen sain luvan olla tarvittaessa yhteydessä ja kysyä neuvoa.” – Satu 5/2022, perustanut yrityksen Pikkupiika Satu

Meillä Cimsonilla on pitkä kokemus ja ajantasaiset työkalut

Olemme tottuneet palvelemaan monenlaisia aloittavia yrittäjiä –  olemmehan tehneet yrittäjyysvalmennuksia jo noin 30 vuoden ajan. Olemme auttaneet myös kevytyrittäjyyttä suunnittelevia sekä järjestäneet osuuskuntakoulutuksia.

Yrittäjyyteen liittyviä palveluita meiltä hankkivat TE-toimistot/ELY-keskukset, Uusyrityskeskukset, kunnat ja yksityishenkilöt. Tyypillinen asiakas on toiminimeä suunnitteleva henkilö, mutta lisääntyvissä määrin myös kevytyrittäjyyttä harkitsevat. Tarjoamme asiakkaillemme asiantuntevaa, räätälöityä ja luotettavaa palvelua.

Tervetuloa mukaan Yrittäjyysbuustiin!

Yrittäjyysbuustista saatua palautetta

Viimeksi mitattu asiakkaiden antama yleisarvosana Cimson Koulutuspalvelujen Yrittäjyysbuusti-palvelusta oli 4,33

”Henkilökohtaisissa tapaamisissa sain peilattua ajatuksiani valmentajan kanssa: ERITTÄIN tärkeää! Lisäksi palveluntarjoajan verkkopalvelu vaikuttaa luotettavalta. Kokonaisuutena valmennus oli erittäin onnistunut, sillä se pakotti minut aktivoitumaan tilanteessa, jolloin koin olevani jumissa yksin kotona ajatusteni kanssa.”

Palvelu auttoi ymmärtämään yrittämiseen liittyviä käytännön seikkoja.”

Palveluntarjoajan asiakaslupaus vastasi annettua palvelua.”

Yrittäjyysbuustin tarjoaa TE-toimisto. Lisätietoja Yrittäjyysbuustin sivuilta.

Yrittäjäbuusti logo