Kokemuksia ja palautteita palveluistamme

Saamme palvella tuhansia asiakkaita vuodessa ja keräämme jatkuvasti palautetta. Palaute on ollut meidän työssämme merkittävä rohkaisija ja tsemppaaja vuosien varrella mutta myös suuri apu palvelujen kehittämisessä.

Palveluissa olleiden kokemuksia – kiitos palautteista!

”Valmennus oli todella hieno ja opettava kokemus ja myöskin ohjaajat olivat erinomaisia ja asiallisia.”

Uravalmennusryhmän asiakas

”Olipa mukavan rento mutta silti jämäkästi, selkeesti ja ripeästi — toteutettu koulutuspäivä. En tiennyt kuinka näin sujuvasti loihditaan ihminen oppimaan uusia asioita ihan huomaamattaan. Suosittelisin kaverillekin.”

LinkedIn-valmennuksen asiakas

”Epätoivo vaihtui luottamukseksi — Loppujen lopuksi minulla oli useampi työpaikka mistä valita.”

”Kiitos teille kaikille paljon. Ilman teidän palvelua en olisi näin pitkällä. Ei näitä veroja turhaan makseta kun näin loistava palvelu löytyy. Minä 57 vuotiaana sain töitä ja ihan uusi ala. Sain kysyä ja minua autettiin. Lähden iloisella miellä töihin ja maksan veroja.”

”Ihania tyyppejä Cimsonilla on valmentamassa! Humaaneja, lämpimiä, ihmistä ymmärtäviä.”

Neksteppi-palvelun asiakkaat

”Koin valmennuksen innostavana ja inspiroivana. Sain uutta puhtia ja hyvää ohjausta sekä vinkkejä cv:n ja hakemusten tekemiseen. Valmentaja todella ammattitaitoinen, kannustava ja aito. Starttiviikko oli tehokas ja intensiivinen. Toisen viikon olin etänä ja tein tehtäviä, joissa oli hyvät videot sekä ohjaukset. Tämän myötä olen työllistynyt. Voin lämpimästi suositella ❤️

”Palvelu oli todella hyvä ja ihmisläheinen. Valmentajat olivat asiantuntijoita. Pitivät todella hyvää huolta asiakkaista. Apua ja neuvoa sai tarvittaessa. Opin paljon uutta. Alkuun olin hyvin skeptinen palvelukonseptia kohtaan mutta jo ensimmäisen valmennuksen aikana mieleni muuttui. Suosittelen lämpimästi!!”

”Starttivalmennus auttoi ihan konkreettisella tavalla työnhaussa koska omaa osaamista ja eri hakemuksia ja CV:ta työstettiin paljon. Omalla kohdalla sattui työhaastattelu samalle viikolle valmennuksen kanssa, ja moni asia kiteytyi ihan eri tavalla viikon aikana ja oli helpompi mennä haastatteluun. Starttivalmennus on todellinen tehopaketti, jossa paitsi saa uutta tietoa työnhausta ja markkinoista niin myös henkilökohtaista apua omaan työnhakuun.”

”Olin sun vetämällä kurssilla pari viikkoa sitten. Haluaisin nyt kiittää hyvistä opeista, varsinkin hissipuhe tuli heti kurssin jälkeen tarpeeseen ja sainkin työpaikan! Itseasiassa kaksikin, wuhuu!”

”Kiitos ohjauksesta. Saatiin Cimson kurssilla noita puheita sen verran korjattua että esiintyminen oli jo kurssin loputtua sen verran uskottavaa niin sain reilun vuoden kestoisen insinöörin paikan, jossa on mahdollisuus vakipaikkaan. Huvittavaa, sydäntä lämmittävää oli myös toisen yrityksen toisessa haastattelussa, yrityksen HR naisen kehut (hissipuhe) erinomaisesta esittäytymisestä.”

”Moi! Henkilöstöpalvelusta soitettiin ja kehuttiin, että heille ei ole koskaan tullut noin hyvää työpaikkahakemusta ja ottavat heti keväällä yhteyttä kun sopivaa työntekijää haetaan. Kiitos vielä hakemuksen tekemisestä.”

Focus Työpolut -palvelun asiakkaat

”Videot suorastaan positiivinen yllätys laadukkuudeltaan ja sisällöltään – ei ole ihan helppoa pystyä tuohon näinkin kriittisen silmän edessä.”

”Pidin kurssia erittäin opettavaisena. Sellaisena josta oikeasti sai paljon irti. Ohjeet olivat selkeitä ja niiden avulla oli helppo (tai ylipäänsä mahdollista) tehdä tehtäviä. — Kaiken kaikkiaan kurssi oli mielestä erittäin hyvin rakennettu ja sellainenkin ihminen joka ei ole paljon käyttänyt tietokonetta varmasti pääsisi mukaan.”

Redi-verkkopalvelun asiakkaat

”Olen kauan haaveillut, että saisin kaiken oman osaamiseni tiivistettynä paperille, ja tätä käyttäisin apuna opintoihin tai töihin hakutilanteessa. — Ajatus on tuntunut ylivoimaiselta, joten olin erittäin innoissani kun kuulin Cimsonin osaamiskartoituksesta. Lähdin heti mukaan ja nyt olen tyytyväinen, kiitos avusta!”

Osaamiskartoitus-palvelun asiakas

”Koen valmennuksen olleen todella hyvä yrittäjyyttä harkitseville. Minua kuunneltiin ja minulle annettiin vinkkejä yritysideastani. Sain tärkeää tietoa yrittäjyydestä ja se selkeytti koko kuvaa yrittäjyydestä.”

”Koulutus oli todella mielenkiintoinen ja innostava. Oppimateriaalit oli hyviä ja ne tuki hienosti oppimista. — Koulusivut oli riittävän helppo käyttää verkko-opiskelussa. Opetus oli lähipäivinä tosi hyvää. Olen todella tyytyväinen koulutukseen.”

Yrittäjävalmennuksen asiakkaat

”Täytyy sanoa, että aivan erinomainen valmennus ja ohjaus ollut asiakkaalla. Ja työkokeilu tukee hänen urapolun suunnittelua. Kiitos erityisesti hyvästä ARVIsta, tästä on hyvä jatkaa työkokeilun jälkeenkin eteenpäin.”

Asiakkaan omavalmentaja, kuntakokeilu