Redi - työnhaun ja urasuunnittelun tuki verkossa

Redi on verkkotyökalu, jossa oman tilanten käsittely ja uuden oppiminen on helppoa ja viihtyisää videoiden, käytännönläheisten tehtävien ja toimivien työkalujen ansiosta.

Nainen opiskelee ulkona koneella.

Apua työnhakuun juuri silloin, kun sitä tarvitset

Jos tapaisit mahdollisen työnantajan juuri nyt ja hän kysyisi, mitä osaat, mitä vastaisit? Osaisitko nostaa esiin viisi parasta ominaisuuttasi? Osaisitko perustella, miksi juuri ne ovat tärkeitä kyseisessä työpaikassa?

Entä jos näyttää, että oman alan paikkoja ei vain ole auki? Oletko ajatellut laajentaa hakualojasi – mitä jos osaamispakettisi voisi siirtää toisiin työtehtäviin tai kokonaan toiselle alalle?

Näitä ja monia muita asioita saat pohtia tuetusti Redi-verkkopalvelussa.

Redissä on opiskellut vuosien mittaan reilusti yli 10 000 työuransa suunnittelijaa. Videot, työnantajien haastattelut ja harjoitukset auttavat hakemaan uutta työtä tuoreilla ideoilla ja tekemään suunnitelman, joka vie aidosti eteenpäin.

Redin sisältöjä päivitetään, joten saat tukea ajankohtaisiin kysymyksiin. Redi on saanut kiitosta helppoudesta ja selkeydestä. Verkkoympäristössä pärjää, vaikka aiempaa kokemusta verkko-opinnoista ei olisi.

Kokemuksia

Erinomaiset videoluennot, selkeät, informatiiviset ja avaavat.”

”Eniten oli hyötyä osioista, joissa neuvottiin CV:n laatimista. Tähän löytyy tietoa netistäkin, mutta silti hyvin ohjatut pohjat auttoivat sen laatimisessa.”

”Videot pystyi katsoa nopeutettuna, joka oli todella hyödyllistä, sillä tykkään katsoa videot nopeampana ja opin siten helpommin ja nopeammin. Valmennuksen sisältö todella mielenkiintoista ja opettavaa.”

”Tosi paljon hyödyllistä tietoa.”

Oikeaan ammattiin tai uusiin tehtäviin

Urasuunnittelu on tullut yhdeksi tärkeäksi osaksi elämää ja osaamista.

Parasta on, että urasuunnittelu on helpompaa kuin nimike antaisi ymmärtää. Urasuunnittelu on sen päättämistä, mitä tavoittelet työurallasi. Sen jälkeen päätät, millä eri keinoilla etenet. Tukea urasuunnitelman tekemiseen saat Redi-verkkoympäristössä.

• Videoita
  • Itsearviointeja
  • Osaamiskartoitus
  • Esimerkkitarinoita
  • Opiskelun edetessä automaattisesti täydentyvä suunnitelma
  • Saat mukaasi suunnitelman – se antaa tuulta siipien alle.

Kokemuksia

”Odotukseni ylittyivät positiivisesti koulutuksen laadusta ja kattavuudesta. Todella hyvä ja toimiva kokonaisuus.”

”Videot suorastaan positiivinen yllätys laadukkuudeltaan, sisällöltään — ei ole ihan helppoa pystyä tuohon näinkin kriittisen silmän edessä”

Silmiä avaava kurssi. Tuntui siltä, että päivitti itsensä nykyaikaan. Hyvin rakennettu ja selkeästi esille tuotu kokonaisuus. Asiat oli pilkottu helposti ymmärrettäväksi ja kurssi eteni pala palalta rakentuen lopulta henkilökohtaiseksi suunnitelmaksi. Ilahduttavan hieno toteutus!”

Lisätietoja

Voit tiedustella esimerkiksi lähimmästä TE-toimistostasi tai kunnan työllisyyspalveluista,onko sinun mahdollista hakeutua palveluun sitä kautta. Palvelu on sinulle maksuton. Voit tiedustella meiltä myös muita mahdollisuuksia.

Päärilä Tarja
koulutussihteeri