Työelämän digitaidot haltuun -verkkovalmennus on kehitetty eurooppalaisen digitaitojen viitekehyksen pohjalta. Selkeä ja helppokäyttöinen verkkovalmennus sisältää videomuotoisia ohjeistuksia ja runsaasti tehtäviä taitojen kehittämiseen.

Nainen katsoo tietokoneelta videota

Työelämän digitaidot haltuun -verkkovalmennus sisältää seuraavat osiot:

1. Digitaalinen osaaminen
  2. Tekstinkäsittely
  3. Esitysgrafiikka
  4. Taulukkolaskenta
  5. Viestintä ja ajanhallinta
  6. Sosiaalinen media
  7. Tietoturva ja tekijänoikeudet
  8. Verkkosovellukset

Verkkovalmennus voi toteutua itsenäisenä opiskeluna tai siihen voi hankkia asiakkaan tueksi yksilöohjausta. On myös mahdollista aloittaa palvelu esimerkiksi 4-6 tunnin kestoisena lähi- tai Teams-koulutuksena, jonka jälkeen opiskelu jatkuu verkkovalmennuksena.

Tutustu verkkovalmennukseen videon avulla

Kokemuksia

”Tärkeimmät työkaluohjelmat tuli kerrattua, mikä parantaa käytön sujuvuutta. Lukuisia sovelluksia opeteltiin ja nyt niiden käyttö on omatoimisesti mahdollista. Olen tyytyväinen, että hakeuduin tähän koulutukseen ja se toteutettiin erittäin hyvin.”

”Monipuolinen sisältö, jossa keskityttiin työelämän kannalta oleellisimpiin ja tärkeimpiin digitaalisiin työkaluihin. Oppimisympäristö oli helppokäyttöinen ja apua sai tarvittaessa. Harjoitukset olivat käytännönläheisiä ja niiden sisältöjä on helppo soveltaa jatkossa. Itselleni tärkeintä antia oli oppia käyttämään eri ohjelmia ja sovelluksia monipuolisemmin ja ketterämmin kuin aikaisemmin. Kurssin myötä vahvistui tunne siitä, että osaan käyttää keskeisimpiä ohjelmia ja hyödyntää niiden eri toimintoja ja haluan myös jatkossa käyttää niitä aktiivisemmin.”

Ristolainen Päivi
kehitysjohtaja