YrittäjäRedi

Videopohjainen yrittäjävalmennus verkossa, YrittäjäRedi, on tuhansien yrittäjyydestä kiinnostuneiden hyödyntämä palvelu.

Itsensä johtaminen, uudet ajatukset.

Yrittäjäksi verkkopalvelun nopealla tuella

YrittäjäRedi on joustava tapa opiskella yrittäjyyttä verkossa. Käyttäjät ovat kokeneet verkko-opiskelun mainioksi tavaksi käydä perinteinen yrittäjäkurssi.

• Opiskelu on helppo aikatauluttaa verkossa oman kalenterin mukaan.
  • Opetusvideoita voi seurata niin kotikoneella kuin tabletilla. Jos osallistut yrittäjävalmennukseen esimerkiksi TE-toimiston tai kunnan työllisyyspalvelujen kautta, palveluun sisältyy yleensä henkilökohtaista ohjausta. Tämän ansiosta liiketoimintasuunnitelman kirjoittamiseen on tarjolla asiantuntevia neuvoja ja valmennusta siinä kuin perinteiselläkin yrittäjäkurssilla.

Kokemuksia

”Erittäin hyvin rakennettu koulutus. Paljon asiaa selkeästi opetettuna. Vaikeatkin kohdat ovat selkeytyneet erittäin hyvin. Hyvät oppimismateriaalit ja tekniikka on pelannut moitteetta.”

”Olin jo toiminut yrittäjänä, kun tulin koulutukseen. Sain erinomaisen hyödyllistä tietoa mm. yrittäjänä toimimisesta ja yrityslaskennosta, joista en tiennyt käytännössä mitään ennen koulutusta. Jatkan yrittäjänä, viisaampana jatietoisena siitä, mihin olen ryhtynyt.”

Kotro Mikko
toimitusjohtaja