Näin liityt webinaariin Teamsilla
Järjestämämme webinaarit järjestetään pääsääntöisesti Microsoftin Teams-palvelun avulla. Tässä ohjeet siitä, miten pääset mukaan.
Jos käytössäsi on Windows-tietokone, voit liittyä webinaariin suoraan linkin kautta ilman, että sinun tarvitsee asentaa Microsoft Teams -sovellus koneellesi. Halutessasi voit toki myös asentaa sovelluksen.
Jos käytät Apple- tai Android-laitetta, sinun tarvitsee ensin ladata maksuton Microsoft Teams laitteellesi sovelluskaupasta tai Microsoftin nettisivuilta: https://www.microsoft.com/fi-fi/microsoft-teams/download-app Jos sinulla on käytössäsi outlook.com- tai hotmail.com -sähköpostiosoite, kirjaudu sitä käyttäen Teamsiin. Jos sinulla ei ole edellä mainittua sähköpostia, voit luoda maksuttoman Outlook- tai Hotmail-tilin osoitteessa: https://outlook.live.com/owa/
Kun olet klikannut webinaarin linkkiä, valitse liitytkö webinaariin:
- lataamalla sovelluksen laitteellesi,
- liittymällä suoraan selaimen kautta (ei vaadi lataamista tai asennusta), vai
- avaamalla Teams-sovelluksen (jos sinulla on jo Teams ladattuna laitteellasi).
Tämän jälkeen syötä etunimesi ja varmista, että videokamera ja mikrofoni ovat aluksi pois päältä. Klikkaa “Liity nyt”.
Lisätietoja ja apua
Valmennuksessa käytetty materiaali on Cimson Koulutuspalvelut Oy:n omaisuutta, eikä webinaarissa käytettyä materiaalia yleensä jaeta osallistujille. Suosittelemme siis ottamaan muistiinpanovälineet esille.
Jos sinulla on tietoteknisiä ongelmia, eikä webinaariin liittyminen onnistu, olethan yhteydessä ensi sijassa Cimson Koulutuspalvelujen Help Deskiin, jossa Antti Auvinen auttaa sinua. Help Deskin numero on 050 577 6600. Muut Cimson Koulutuspalveluiden yhteystiedot löydät täältä.