Yrittäjyyden tai liiketoiminnan ammattitutkinto

Kauttamme on mahdollista suorittaa sekä yrittäjyyden että liiketoiminnan ammattitutkinto työvoimakoulutuksena.

Kuvassa kampaaja viimeistelemässä asiakkaansa hiuksia

Tukea yrittäjyyteen tai liiketoimintaan

Cimson Koulutuspalveluilla on lupa järjestää yrittäjyyden tai liiketoiminnan ammattitutkinto työvoimakoulutuksena.

Yrittäjyyden ammattitutkinnosta kauttamme voi suorittaa niin yritystoiminnan suunnittelun ja käynnistämisen tai yritystoiminnan kehittämisen opinnot. Uutena vaihtoehtona yritysneuvonnan osaamisala on suunnattu erilaisissa yritystoimintaan liittyvissä neuvontatehtävissä työskenteleville.

Liiketoiminnan ammattitutkinnosta voi kauttamme suorittaa myynnin ja markkinoinnin osaamisalan.

Yrittäjyyden ammattitutkinnon kuvaus.

Liiketoiminnan ammattitutkinnon kuvaus.

Cimson Koulutuspalvelut yhteistyökumppanina

Olemme suomalainen valmennustalo. Meillä on vuosikymmenten kokemus työurien kehittäjänä. Lue meistä lisää täältä.

Kotro Mikko
toimitusjohtaja