Työnhakuun ja urasuunnan etsimiseen tukea kesälläkin

Cimson Koulutuspalveluissa valmennuspalveluita on tarjolla kesän läpi – joskin joillain alueilla on osassa palveluista lyhyt kesätauko.

Kesällä pyörivät esimerkiksi nuorten valmennukset Uudellamaalla – tarjolla on valmennusta niin suomeksi, ruotsiksi kuin englanniksi.

Nuorille on suunnattu myös NUOTTI-valmennus. NUOTTI on Kelan järjestämää matalan kynnyksen ammatillista kuntoutusta. Valmennukseen voi osallistua eri puolilla Suomea.

Pirkanmaalla palvellaan sekä Nekstepissä että Focus Työpoluissa asiakkaita koko kesän.

Kaakkois-Suomessa alkaa Työpaikkamätsääjä-palvelu elokuun alussa.

Lapin suositut Kompassi-valmennukset jatkuvat jälleen elokuulla.

Yrittäjyyttä pohtiville on tarjolla niin ikään koulutusta, kuten esimerkiksi Keski-Suomessa elokuussa alkavat koulutukset, joista yksi on Minustako yrittäjä? -koulutus. Yrittäjäkoulutuksia on tulossa runsaasti myös syksyllä.

Kesään mahtuu myös erilaisia webinaareja. Cimson Koulutuspalveluiden palveluhausta voit käydä katsomassa tarkempia tietoja eri alueiden palveluista, niiden alkamisajankohdista ja niihin hakeutumisesta.

Satoi tai paistoi, kesällä on siis mahdollista saada tukea työnhakuun tai urasuunnitteluun. Lisää tietoja voit kysellä OMA-valmentajaltasi tai TE-toimistosta tai voit ottaa yhteyttä Cimson Koulutuspalveluihin.